Niets zo vervelend als tijdens het koken erachter komen dat die mango of avocado toch echt niet fris van binnen is. Of dat de aardbeien binnen no-time een bontjasje hebben aangetrokken. Natuurlijk snappen we dat je ons er voor aankjikt, maar geloof ons: we laten jullie echt niet bewust met verkeerde producten onze winkel uit lopen. Sterker nog, we vinden zoiets nog vervelender dan jullie, want wij staan voor kwaliteit en zijn pas tevreden als de klant het ook is. Klinkt cliché, maar het is waar.
Vergeef ons, dat we nog geen apparaatje hebben om door groenten en fruit heen te kijken, om te checken of een product wel echt zo fris is als het er van buiten uit ziet. Maar zelfs dan kan het nog verkeerd gaan. Als het extreem warm is, tijdens de hondsdagen, als er onweer in de lucht hangt of bij extreme kou.
Daarom bieden wij VERSGARANTIE:
Mocht een product rot zijn van binnen, of binnen twee dagen schimmel. Bewaar je bon en meld het bij je volgende bezoek. Dan krijg je nieuwe mee, daar doen we niet moeilijk over. Echter zijn er wel wat voorwaarden aan verbonden:
(1) SMAAK over smaak valt niet te twisten, mocht een product nog vers zijn, maar niet de smaak zoals je gewend bent, dan is het een persoonlijke kwestie, daar kunnen wij niets aan doen. Immers, sommige houden van zoet, andere van friszuur, en vooral bij producten als steenfruit, citrus, kersen en druiven kan dat nog wel eens wisselen.
(2) EXTREEM WEER: bij extreem weer zoals bovengenoemd, wordt de versgarantie ingekort naar 24 uur. Graag producten als zacht fruit: frambozen, bessen, aardbeien, diezelfde dag of de volgende dag al nuttingen
(3) Veel producten zijn na aankoop ongeveer drie dagen houdbaar. Tot die tijd geldt de versgarantie dus. Voor zacht fruit (aardbeien, bessen, frambozen en bramen) geldt twee dagen.
(4) Geld terug (tegoed voor nieuwe producten), geldt alleen bij terugkomst binnen 14 dagen.